(2024). Kılıçarslan, Ö., Yozukmaz, N., Albayrak, T., & Buhalis, D. The impacts of Metaverse on tourist behaviour and marketing implications.
(2024). İG Kırtıl, B Çizel, İ Uzut, S Uzun Bridging the Gap Fine-Tuning Artificial Intelligence (AI)
(2024). Akıncı, Z., Yurcu, G., Bahtiyar Sarı, D., & Himmetoğlu, A. Could the next platform be the transformational platform and tourism A platform-based expansion model in the context of global sustainable tourism. Journa
(2024). Akgün, A. Robotic solutions for the challenges of human labor Manager perspective. Advances in Hospitality and Tourism Research, 12(1), 93-116.
(2023). Ersoy, A., & Ehtiyar, V. R. The impact of artificial intelligence on hospitality employees’ work outcomes. Advances in Hospitality and Tourism Research, 11(4), 505-526.
(2023). Albayrak, T., González-Rodríguez, M. R., Caber, M., & Karasakal, S. The use of mobile applications for travel booking Impacts of application quality and brand trust.
(2023). Akgün, A. Otel faaliyetleri için yapay zekâ destekli uygulamalar. Selçuk Turizm ve Bilişim Araştırmaları Dergisi, 3, 1-21.
(2022). Kılıçarslan, Ö., & Albayrak, T. Otellerin sosyal medya durum analizi Avrupa’daki beş destinasyon örneği
(2021). Alguer, A. O., & Çizel, B. Sosyal medya aracılığıyla turizm deneyimi paylaşma motivasyonunu etkileyen faktörlerin incelenmesi. Journal of Hospitality and Tourism Issues, 3(2), 153-175.
(2021). Albayrak, T., Caber, M., & Sigala, M. A quality measurement proposal for corporate social network sites The case of hotel Facebook page. Current Issues in Tourism, 24(20), 2955-2970
(2020). Topsakal, Y., Bahar, M., & Yüzbaşıoğlu, N. Review of smart tourism literature by bibliometric and visualization analysis. Journal of Tourism Intelligence and Smartness, 3(1), 1-15.
(2020). Özcan, S., & Çizel, B. Seyahat acentası enformasyon sistem başarısının kullanıcı perspektifinden incelenmesi. Mediterranean Journal of Humanities, 10(4), 363-380.
(2020). Kılıçarslan, D., & Albayrak, T. Destinasyon Pazarlama Organizasyonlarının Sosyal Medya Performansının Kıyaslanması
(2020). Çiftçi, S. F., & Çizel, B. Predictors of e-trust for web-based travel intermediaries A survey on Istanbul visitors. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 11(4), 667-680.
(2020). Atabay, E., & Çizel, B. İmleç izleme yöntemiyle otel web sitesi ziyaretçilerinin görsel ilgisinin analizi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(1), 41-58.
(2019). Yılmaz, Y., Akgün, A., & Kınay, H. Otel yönetim sistemlerinin uzman ve eğitimciler perspektifinden değerlendirilmesi Nitel bir çalışma. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi, 2(3), 386-402.
(2019). Bahar, M., Yüzbaşıoğlu, N., & Topsakal, Y. Akıllı turizm ve süper akıllı turist kavramları ışığında geleceğin turizm rehberliğine bakış. Journal of Travel and Tourism Research, 14(4), 72-93.
(2019). Atabay, E., Güzeller, C. O., & Çizel, B. Türkiye'deki Yerel Beş Yıldızlı Otellerin Mobil Uygulamalarının İncelenmesi. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(3), 294-305.
Eklenme tarihi :11.06.2025 11:25:47
Son güncelleme : 11.06.2025 11:28:06